Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας
Ημερομηνία Εξαγωγής: 02/11/2022
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχολική διαρροή - φοίτηση
A/A Στόχος Βελτίωσης Είναι βέβαιο ότι η προσαρμογή των μαθητών τους πρώτους μήνες της φοίτησής τους στο γυμνάσιο παρουσιάζει δυσκολίες τόσο στην ένταξη όσο και στην απόδοση και κοινωνικοποίησή τους. Λόγω της διαφορετικής φιλοσοφίας μεταξύ των δύο βαθμίδων οι μαθητές χρειάζονται περισσότερο χρόνο προκειμένου να εγκλιματιστούν στα νέα δεδομένα. 1Μέσα από το παρόν σχέδιο δράσης επιδιώκεται: α) Η κατάλληλη εξοικείωση των μαθητών με τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του Γυμνασίου ώστε να επιτευχθεί η ομαλή μετάβαση στη νέα βαθμίδα, β) Η δημιουργία θετικών συναισθημάτων στους μαθητές ώστε να αντιμετωπίσουν με τον καλύτερο τρόπο τις προκλήσεις της νέας εκπαιδευτικής βαθμίδας. |
Σχέδιο Δράσης Ομαλή μετάβαση των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης από την Πρωτοβάθμια στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. |
Συντονιστής Ομάδας Δράσης ΓΙΑΝΝΑΡΟΥ ΧΡΥΣΗ |
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
A/A Στόχος Βελτίωσης Η λειτουργία σχολικής βιβλιοθήκης υποβοηθεί το έργο των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών υποστηρίζοντας τη διδακτική διαδικασία. Με την κατάλληλη οργάνωση μπορεί να αποτελέσει χώρο που θα αναπτήξει την ερευνητική και κριτική σκέψη των μαθητών. Το προτεινόμενο σχέδιο δράσης αποσκοπεί: α) Στην αξιοποίηση ενός σχολικού χώρου ώστε να μετατραπεί σε μια πλήρως λειτουργική σχολική 1βιβλιοθήκη. β) Τον εμπλουτισμό της υπάρχουσας συλλογής βιβλίων με σύγχρονες εκδόσεις. γ) Τη σύνδεση της βιβλιοθήκης με τις ανάγκες της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίες. δ) την ανάπτυξη της φιλομάθειας και της φιλαναγνωσίας. ε) Τη σύνταξη κανονισμού λειτουργίας της βιβλιοθήκης. |
Σχέδιο Δράσης Ίδρυση και αξιοποίηση σχολικής βιβλιοθήκης. |
Συντονιστής Ομάδας ΔράσηςΚΥΡΓΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
Σχολείο και κοινότητα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
A/A Στόχος Βελτίωσης Στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες τηςσύγχρονης εποχής, οι σχολικές μονάδες καλούνται να αναπτύξουν στρατηγικές και μηχανισμούς βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου. Η επιμόρφωση με κένρο το σχολείο, προτείνεται ως η καταλληλότερη μορφή επιμόρφωσης γιατί υποβοηθά περισσότερο το καθημερινό έργο των εκπαιδευτικών. Έχει διαπιστωθεί όμως έλλειμμα σε διαδικασίες ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. 1 Βασικοί στόχοι του σχεδίου δράσης είναι: α) Η υποστήριξη του έργου των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας. β) Η βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. γ) Η διαμόρφωση ενός σταθερού μηχανισμού υλοποίησης ενδοσχολικών επιμορφώσεων. Το σχέδιο επιδρά θετικά στο κλίμα και τις σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών και ενισχύει την επιστημονική τους εξέλιξη. |
Σχέδιο Δράσης Ενδοσχολική επιμόρφωση - Συμμετοχή εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη επιμορφωτικών δράσεων. |
Συντονιστής Ομάδας Δράσης ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
A/A Στόχος Βελτίωσης Η συμμετοχή των σχολείων σε Ευρωπαικά προγράμματα Erasmus παρέχει στους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες και μέσω της αλληλεπίδρασής τους με συναδέλφους άλλων χωρών, να αναθεωρήσουν αντιλήψεις, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και τις πρακτικές τους και να ενισχύσουν την επιστημονική τους κατάρτιση. Με το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης επιδιώκεται: 1 α) Η ένταξη του σχολείου σε ευρωπαικό πρόγραμμα Erasmus β) Η βελτίωση των ικανοτήτων - δεξιοτήτων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών γ) Η αναθεώρηση παιδαγωγικών και διδακτικών πρακτικών των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών αλλά και του συνόλου των εκπαιδευτικών του σχολείου. δ) η ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου. |
Σχέδιο Δράσης Ένταξη του σχολείου σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus |
Συντονιστής Ομάδας Δράσης ΣΜΥΡΝΗ ΚΑΝΕΛΛΑ |