Εργαστήρια δεξιοτήτων Δ' τάξης

Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2021 21:22
Γράφτηκε από τον/την 7dimpyrg
Εμφανίσεις: 190

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

της Σχολικής Μονάδας

 

 

1

   

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ21+:

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

1.png

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-

7Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2021-2022

Σχολική μονάδα

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Αριθμός τμημάτων

12

Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας

278

Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας

30

Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων

15

 

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

2

3.png

4.png

5.png

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 
       

 

 

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματαα)

 

Το όραμά μας

 Μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων ευελπιστούμε στην ενεργή συμμετοχή των παιδιών και στην ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα. Επίσης στην καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη και η ενσυναίσθηση.

Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και Ενδοσχολικές ανάγκες

Οι δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν είναι:

-       Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα (Δεξιότητες Μάθησης)

-        Προσαρμοστικότητα, Υπευθυνότητα, Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα (Δεξιότητες Ζωής)

-       Επίλυση προβλημάτων (Δεξιότητες του νου)

Οι στόχοι της σχολικής μονάδας  είναι:

Η καλλιέργεια ενός σχολικού κλίματος με κύρια χαρακτηριστικά την συνεργασία, την αλληλεγγύη, και την αποδοχή της προσωπικότητας του άλλου.

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

 

Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων(ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ)

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

2.png

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ:

Υγεία: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική ασφάλεια

ΤΙΤΛΟΣ:

«Υγιεινές τροφές » που δεν πρέπει να τρώμε ποτέ!

ως προς τη Θεματική Ενότητα

3.png

Φροντίζω το Περιβάλλον

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ:

Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

ΤΙΤΛΟΣ:

Ενεργοί πολίτες - “Χτίζουμε περιβαλλοντικές αξίες”.

Γνωριμία με την οικολογία, τεχνογνωσία περιβάλλοντος. Βιώσιμη ανάπτυξη. Επιπτώσεις κλιματικής αλλαγής. Οικοσυστήματα ευάλωτων οργανισμών -Αειφορία

ως προς τη Θεματική Ενότητα

4.png

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ:

Ανθρώπινα δικαιώματα

ΤΙΤΛΟΣ

Μάρτιν Λούθερ Κινγκ: I have a dream… ισότητα μέσα από τη διαφορετικότητα.

Αλληλοσεβασμός-  Διαφορετικότητα

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα

5.png

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ:

STEM-Εκπαιδευτική ρομποτική

ΤΙΤΛΟΣ:

«Ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης και τεχνολογίας μέσω γνωριμίας με τον τόπο μου».

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού κλίματος.

Ειδικότερα οφέλη

Να μάθουν καινούρια πράγματα και να γίνουν ενεργοί πολίτες.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Μέσα από τη συνεργασία τα παιδιά γνωρίζονται μεταξύ τους.

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Συνεργασία με την τοπική κοινωνία και διάχυση των αποτελεσμάτων.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Εκλαΐκευση των επιστημονικών γνώσεων ώστε να είναι κατανοητοί για τα παιδιά.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ

Τελικά προϊόντα(ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

 

Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

 

 

 

 

 

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ - ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων

Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό)στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα

2.png

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

3.png

Φροντίζω το Περιβάλλον

4.png

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

5.png

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

 

3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

   
         

2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης

(σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών)

ως προς το σχολικό κλίμα γενικά

 

ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς)

 

ως προς την τοπική κοινότητα

 

3. Δυσκολίες – Εμπόδια κατά την υλοποίηση της  εφαρμογής του προγράμματος

Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα)

 

Προτάσεις

Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)

  •         ………………
  •         ………………
  •         ………………