|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
|
|
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ21+: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 7Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2021-2022 |
Σχολική μονάδα |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
Αριθμός τμημάτων |
12 |
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας |
278 |
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας |
30 |
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων |
15 |
Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ –Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
|
|
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
|
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματαα) |
Το όραμά μας |
Μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων ευελπιστούμε στην ενεργή συμμετοχή των παιδιών και στην ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα. Επίσης στην καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη και η ενσυναίσθηση. |
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και Ενδοσχολικές ανάγκες |
Οι δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν είναι: - Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα (Δεξιότητες Μάθησης) - Προσαρμοστικότητα, Υπευθυνότητα, Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα (Δεξιότητες Ζωής) - Επίλυση προβλημάτων (Δεξιότητες του νου) Οι στόχοι της σχολικής μονάδας είναι: Η καλλιέργεια ενός σχολικού κλίματος με κύρια χαρακτηριστικά την συνεργασία, την αλληλεγγύη, και την αποδοχή της προσωπικότητας του άλλου. |
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
|
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων(ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ) |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Υγεία: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική ασφάλεια ΤΙΤΛΟΣ: «Υγιεινές τροφές » που δεν πρέπει να τρώμε ποτέ! |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Φροντίζω το Περιβάλλον |
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά ΤΙΤΛΟΣ: Ενεργοί πολίτες - “Χτίζουμε περιβαλλοντικές αξίες”. Γνωριμία με την οικολογία, τεχνογνωσία περιβάλλοντος. Βιώσιμη ανάπτυξη. Επιπτώσεις κλιματικής αλλαγής. Οικοσυστήματα ευάλωτων οργανισμών -Αειφορία |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινα δικαιώματα ΤΙΤΛΟΣ Μάρτιν Λούθερ Κινγκ: I have a dream… ισότητα μέσα από τη διαφορετικότητα. Αλληλοσεβασμός- Διαφορετικότητα |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: STEM-Εκπαιδευτική ρομποτική ΤΙΤΛΟΣ: «Ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης και τεχνολογίας μέσω γνωριμίας με τον τόπο μου». |
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα |
Ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού κλίματος. |
Ειδικότερα οφέλη |
Να μάθουν καινούρια πράγματα και να γίνουν ενεργοί πολίτες. |
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας |
Μέσα από τη συνεργασία τα παιδιά γνωρίζονται μεταξύ τους. |
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα |
Συνεργασία με την τοπική κοινωνία και διάχυση των αποτελεσμάτων. |
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών |
Εκλαΐκευση των επιστημονικών γνώσεων ώστε να είναι κατανοητοί για τα παιδιά. |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης |
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ |
Τελικά προϊόντα(ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν |
|
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ - ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ |
||||
1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό)στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα |
||||
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
|
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
|
3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
||
2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης (σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών) |
||||
ως προς το σχολικό κλίμα γενικά |
||||
ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) |
||||
ως προς την τοπική κοινότητα |
||||
3. Δυσκολίες – Εμπόδια κατά την υλοποίηση της εφαρμογής του προγράμματος |
||||
Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα) |
||||
Προτάσεις |
||||
Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)
|