|
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
|
|
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας |
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ21+: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
![]() |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 7Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2021-2022 |
Σχολική μονάδα |
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
Αριθμός τμημάτων |
12 |
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας |
278 |
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας |
30 |
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων |
15 |
Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
|
Φροντίζω το Περιβάλλον
|
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ –Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
|
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματαα) |
Το όραμά μας |
Όραμα μας είναι ένα σχολείο μέσα από το οποίο οι μαθητές θα αποκτήσουν αξίες, στάσεις και δεξιότητες ώστε να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες κριτικά σκεπτόμενοι που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που καινοτομούν και ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες της ζωής. |
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και Ενδοσχολικές ανάγκες |
Οι δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν είναι: - Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα (Δεξιότητες Μάθησης) - Προσαρμοστικότητα, Υπευθυνότητα, Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα (Δεξιότητες Ζωής) - Επίλυση προβλημάτων (Δεξιότητες του νου) Οι στόχοι της σχολικής μονάδας είναι: Η καλλιέργεια ενός σχολικού κλίματος με κύρια χαρακτηριστικά την συνεργασία, την αλληλεγγύη, και την αποδοχή της προσωπικότητας του άλλου. |
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
|
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων(ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ) |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΙΤΛΟΣ: Υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο-διαδικτυακό παιχνίδι-διαδικτυακός εκφοβισμός. |
ως προς τη Θεματική Ενότητα |
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙΤΛΟΣ: Μαθαίνουμε για τις πλημμύρες. |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ- ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΙΤΛΟΣ: Πολίτες σε δράση. |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
STEM ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΤΙΤΛΟΣ: Ψηφιακή νοημοσύνη- εγκλιματίζομαι στο σύγχρονο κόσμο. |
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα |
Η καλλιέργεια ενός σχολικού κλίματος με κύρια χαρακτηριστικά τη συνεργασία, την επικοινωνία, την ενσυναίσθηση και αποδοχή της προσωπικότητας του άλλου. |
Ειδικότερα οφέλη |
Η μάθηση να εκπορεύεται αλλά και να βασίζεται αποκλειστικά στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των ίδιων των μαθητών. |
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας |
Το ψηφιακό αποθετήριο της σχολικής κοινότητας θα εμπλουτιστεί από τις δράσεις που θα ανακοινωθούν στην εκπαιδευτική κοινότητα. |
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα |
Οι μαθητές είναι ενήμεροι για όσα συμβαίνουν στην κοινωνία και λαμβάνουν θέση σε αυτά, είναι οι ενεργοί πολίτες του αύριο. |
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών |
Διαμόρφωση της τάξης, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές όπως π.χ. δημιουργία ομάδων στα πλαίσια των μέτρων πρόληψης, οπτικό υλικό κρεμασμένο σε ορατά σημεία για διευκόλυνση και καθοδήγηση μαθητών ακόμα και παιχνίδια ρόλων, ώστε να έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν όλοι. |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης |
Συνεργασία των εκπαιδευτικών του σχολείου και φορέων της πολιτικής προστασίας Επιπλέον, προγραμματισμός επισκέψεων προς και από το σχολείο στα πλαίσια του προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» . |
Τελικά προϊόντα(ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν |
|
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ - ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ |
||||
1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό)στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα |
||||
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
|
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
|
3. Γνωρίζω το σώμα μου - Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
||
2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης (σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών) |
||||
ως προς το σχολικό κλίμα γενικά |
||||
ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) |
||||
ως προς την τοπική κοινότητα |
||||
3. Δυσκολίες – Εμπόδια κατά την υλοποίηση της εφαρμογής του προγράμματος |
||||
Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα) |
||||
Προτάσεις |
||||
Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)
|