7ο Δημοτικό Πύργου

Καινοτόμα Προγράμματα

Το νερό σαν πηγή ενέργειας

Προγράμματα Ε? & Στ? τάξης 2013-2014

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Μπότσα Βασιλική, Τσουρούλα Μαρία, Λαμπρόπουλος, Σπύρος, Ζελεχοβίτης Στάθης.

Διάρκεια προγράμματος: Νοέμβριος , Δεκέμβριος .

 

Κριτήρια Επιλογής θέματος

Στα πλαίσια του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης και με αφορμή σχετικές ενότητες στα φυσικά και τη Γεωγραφία, επιλέξαμε σε συνεργασία με τους μαθητές να ασχοληθούμε με τη χρησιμότητα του νερού ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας. Οι μαθητές από την καθημερινή τους ζωή γνωρίζουν πως το νερό είναι πηγή ζωής και γι? αυτό  θα πρέπει να γίνεται ορθολογική χρήση του.

 

Στόχοι του προγράμματος

Γνωστικοί:

α) Να διακρίνουν οι μαθητές τις μορφές ενέργειας σε ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες.

β) Να συζητήσουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κατασκευής φράγματος σε μια περιοχή .

γ) Να αναπτύξουν την ικανότητα συλλογής, ανταλλαγής και επεξεργασίας πληροφοριών

 

Διαβάστε περισσότερα: Το νερό σαν πηγή ενέργειας

Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια στο διαδίκτυο

Προγράμματα Ε? & Στ? τάξης 2013-2014

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Μπότσα Βασιλική, Τσουρούλα Μαρία, Λαμπρόπουλος, Σπύρος, Ζελεχοβίτης Στάθης.

 

 

Παίρνοντας ως αφορμή το γεγονός πως και οι μαθητές του δημοτικού χρησιμοποιούν πλέον καθημερινά το διαδίκτυο, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Συνδυάσαμε τα αντίστοιχα μαθήματα που βρίσκονται στα βιβλία της Γλώσσας «Ηλεκτρονικά Παιχνίδια»  της  Ε! Δημοτικού και «Συσκευές» της ΣΤ! ώστε οι μαθητές να επεξεργαστούν το θέμα .

Στόχοι του προγράμματος είναι:

1. να αναζητήσουν οι μαθητές πληροφορίες σχετικές με το τι είναι το διαδίκτυο ,

2. να κατανοήσουν τους πιθανούς κινδύνους που κρύβει τα ανεξέλεγκτο «σερφάρισμα» στο διαδίκτυο,

3. να καταλάβουν ότι η σωστή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου είναι μέσο εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας,

4. να προσπαθήσουν να βρουν ιστοχώρους κατάλληλους με επιμορφωτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο,

5. να γίνονται ιδιαίτερα προσεκτικοί πριν δημοσιεύσουν φωτογραφίες τους ή προσωπικά τους δεδομένα.

 

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί με τη συνεργασία των μαθητών της Ε! και ΣΤ! τάξης με ομαδοσυνεργατική μέθοδο. Θα έχει διάρκεια 1 μήνα και προτείνεται να γίνει επίσκεψη τον Ιανουάριο στο Πανεπιστήμιο Πατρών για να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική δράση «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο διαδίκτυο, που υλοποιεί το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας.

Γνωριμία με το Μπάντμιντον

Υπεύθυνοι προγράμματος: οι Κ.Φ.Α του σχολείου, Μπούκη Νικολέττα, Στεφανίδης Νικόλαος

Σχ.Έτος: 2012-2013

 

Στα πλαίσια των οδηγιών για τη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στα σχολεία ΕΑΕΠ,  οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής οργανώνουν διδακτικές επισκέψεις με σκοπό την γνωριμία των μαθητών με μη δημοφιλή αθλήματα.

 

Οι επιμέρους στόχοι αυτών των επισκέψεων είναι:

1. Να αναπτύξουν οι μαθητές βασικές γνώσεις για αυτά τα αθλήματα. (Γνωστικός τομέας)

2. Με την ενασχόληση των τεχνικών του κάθε αθλήματος, επιδιώκεται η ευχαρίστηση των μαθητών. (Ψυχοκινητικός Τομέας)

3. Να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και θετική στάση σε νέες μορφές κίνησης και σπορ. (Συναισθηματικός Τομέας)

 

Για το σκοπό αυτό οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη στο κλειστό γυμναστήριο του Πύργου, όπου σε συνεργασία με τον προπονητή της ομάδας της πόλης μας «Φιλαθλητικός» κ Παναγιώτη Τσόκο, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διδαχτούν βασικές τεχνικές του αθλήματος της Αντιπτέρισης (Badminton).

 

Συγκεκριμένα:

? Μοιράστηκε έντυπο υλικό με ιστορικά στοιχεία και βασικούς κανονισμούς του αθλήματος.

? Παρουσιάστηκε σχετικό βίντεο στην αίθουσα εκδηλώσεων, με στιγμιότυπα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες την Αθήνας και του Λονδίνου.

? Πραγματοποιήθηκε ημερίδα στο κλειστό γυμναστήριο της πόλης μας με επίδειξη του αθλήματος όπου τα παιδιά είχαν ουσιαστική επαφή με το άθλημα σε παιγνιώδη μορφή.