7ο Δημοτικό Πύργου

Καινοτόμα Προγράμματα

Έκθεση Γλυπτικής

Η αφορμή δόθηκε από τα παιδιά του Δ1&Δ3 συζητήσαμε για το πώς οργανώνουμε και στήνουμε μια έκθεση ,στη συνέχεια ακολούθησε και το Δ2. Συζητήσαμε για τους φορείς που εμπλέκονται σε μια έκθεση .Το ενδιαφέρων των παιδιών ήταν μεγάλο και   αποφασίσαμε να οργανώσουμε έκθεση γλυπτικής σε μια  αίθουσα του σχολείου .

Τα παιδιά δημιούργησαν αφίσες ,προσκλήσεις , πακετάρανε τα έργα τους τα τοποθέτησαν στους χώρους που είχαμε διαμορφώσει και όλα ήταν έτοιμα για τα εγκαίνια της έκθεσης .Από την έκθεση πέρασε όλο το σχολείο ανά τμήμα σχολιάζοντας τα έργα που είχαν κάνει οι ίδιοι και οι άλλες τάξεις .

Σκοπός της έκθεσης η παρατήρηση και η περιγραφή των έργων που εκτίθενται, αναφορά σε άλλους τύπους εκθέσεων. Να γνωρίσουν τις ειδικότητες και τα επαγγέλματα που εμπλέκονται στη λειτουργία ενός Μουσείου , Πινακοθήκης, Γλυπτοθήκης.  Να μάθουν ποιος φροντίζει τα έργα όταν παρουσιαστούν φθορές. Καταγραφή των Μουσείων που γνωρίζουν ,επίσης   το ρόλο και τη σημασία του Μουσείου  ή της Πινακοθήκης .

Τα παραπάνω συζητήθηκαν στην επίσκεψη τους και δόθηκαν ενδιαφέρουσες  απαντήσεις από τα παιδιά.

Σημαντικό κομμάτι αυτής της διαδικασίας να αναπτύξουν την ικανότητα επικοινωνίας σεβασμού  και συνεργασίας μεταξύ τους καθώς και γνώση για τον πολιτισμό και τη σημασία του μέσα από τις δικές τους δημιουργίες.

Ευχαριστώ τους συναδέλφους του 7ου Δημοτικού Σχολείου για τη βοήθεια και τη συμμετοχή τους. 

 

Η εικαστικός ΠΕ08 Γκιούρα Σουλτάνα

12/5/2014

Πάλη

Υπεύθυνοι προγράμματος: Κ.Φ.Α  Μπούκη Νικολέττα, Χαλαμπάκη Βαΐα.

 

Περίοδος διεξαγωγής: Απρίλιος-Μάιος 2014.

Στα πλαίσια των οδηγιών για τη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής  στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα σχολεία Ε.Α.Ε.Π , οι καθηγήτριες Φυσικής Αγωγής οργανώνουν διδακτικές επισκέψεις, με σκοπό την γνωριμία των μαθητών με μη δημοφιλή αθλήματα.

Οι επιμέρους στόχοι αυτών των επισκέψεων είναι:

1. Να αναπτύξουν οι μαθητές βασικές γνώσεις για αυτά τα αθλήματα (Γνωστικός τομέας).

2. Να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και θετική στάση σε μη δημοφιλείς  μορφές κίνησης και σπορ (Συναισθηματικός τομέας).

3. Με την ενασχόληση των τεχνικών του κάθε αθλήματος , επιδιώκεται η ευχαρίστηση των μαθητών (Ψυχοκινητικός τομέας).

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το άθλημα της Ελληνορωμαϊκής πάλης.

 

Για την επίτευξη των παραπάνω θα πραγματοποιηθούν:

- Επίσκεψη κορυφαίων αθλητών της πάλης στο σχολείο και επίδειξη από νεαρούς αθλητές τοπικού συλλόγου.

- Διανομή  έντυπου υλικού στους μαθητές για την ιστορία των αθλημάτων και βασικών κανονισμών αυτών (έντυπο 1, έντυπο 2, έντυπο 3)

-Παρουσίαση σχετικών βίντεο (1 & 2) στην αίθουσα εκδηλώσεων με στιγμιότυπα των εν λόγω αθλημάτων και ενημέρωση σχετικά με το άθλημα από τις καθηγήτριες Φυσικής Αγωγής του σχολείου.

 

Εσωτερικοί Συνεργάτες:

-Σουλτάνα Γκιούρα  (ΠΕ08)

-Βασιλική Παναγιωτοπούλου (ΠΕ20)

Εξωτερικοί Συνεργάτες:

-κ. Δημήτριος Κολιτσόπουλος, Πρόεδρος των Ολυμπιονικών Ελλάδος και Α? αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πάλης.

-κ. Αλέξανδρος Καρντάνοφ, 2 φορές Ολυμπιονίκης

-κ. Μαρία Πρεβολαράκη, Παγκόσμια Πρωταθλήτρια

-κ. Αλέξης Κολιτσόπουλος, 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εφήβων

-Αθλητικός Σύλλογος ΤΙΤΑΝ Πύργου.

 

Αξιολόγηση